Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Rólunk írták

2019. 11. 06. 12:03:06

Marketing Expo 2019 

Kokas Sándor, a Green Rabbit Termékmediátor Kft. alapító-tulajdonosának előadása.

Kattints a képekre és elindul a hanganyag!

1. rész

Előadás első része

2. rész

Kokas Sándor előadása 2. rész

 

2019. 09. 04. 08:00:00
Kiaknázatlan a hazai hiperpiac Jóval több magyar termék kerülhetne a hipermarketek polcaira, ha a vállalkozások tudnák hogyan működik a hiperpiac. Információhiány, előítéletek és tévhitek jelentik a legnagyobb akadályt. Szemléletváltásra lenne szükség. 
2019. 08. 29. 00:00:00
Várják a nagy áruházláncok a magyar beszállítókat

Szemléletváltásra volna szükség a hazai termékgyártó vállalkozások köré­ben ahhoz, hogy mind több magyar áru kerüljön a leglátogatottabb nagy áruházak, vagyis a hiper- és szupermarketek, diszkontok kínálatába. Ennek az az egyik fő akadálya, hogy a kis cégek jellemzően nem ismerik teljeskörűen a lehetőségeiket, ráadásul sokan a piaci tévhitek miatt meg sem próbálnak bekerülni a nagy árusítóhelyekre – fejtette ki a Magyar Nemzetnek Kokas Sándor közgazdász, aki kifejezetten a kis magyar cégeknek nyújt segítséget abban, hogy a nemzetközi tulajdonú hipermarketek beszállítójává váljanak.

2018. 01. 10. 14:23:00
Világgazdaság interjú - 2018.03.02.

Világgazdaság interjú - 2018.03.02. Kotroczo Melitta

A kiskereskedelmi értékesítés legnagyobb volumenét a hipermarketek adják, és bár beléphetnek erre a piacra a kisvállalkozások is a termékeikkel, de felkészülten és jól átgondoltan kell megérkezni - mondta a Világgazdaságnak Kokas Sándor, termékmediátor, a Green Rabbit Kft. ügyvezetője.

2018. 03. 02. 00:00:00
RIPORT WOLF GÁBORRAL

Magyarország első számú kkv marketing szakértője, Wolf Gábor (Marketing Commando) készített riportot Kokas Sándorral, a Green Rabbit alapítójával arról, hogy hogyan kerülhetnek a kkv-k a hipermarketekbe.