Vajon miért kell egy jó brandnév?

Hogyan lehet vonzó brandneved?

Csinált vagy már meglévő nevet használjak és miért?

Elgondolkodtál e már rajta, hogy a cégneved vagy a termék szortimented neve befolyásolja az ismertségedet, a lehetőségeidet, és úgy egészében az egész üzletedet?
Álltál már meg és filozofáltál a jelenlegi cég vagy termék neveden?

1972 ben az EXXON 100millió dollárt fizetett az új brand nevéért? Vajon miért tette? Néhányan legyintenek és lényegtelen dolognak tartják a jó brand nevet. E nélkül is ugyanúgy megy minden, -mondogatják
Sajnos nem így van.

Nem azzal kerülsz bajba ha valamit nem tudsz, hanem azzal amit biztosan tudsz, de mégsem úgy van. Mark Twain.

Sok ügyfelünknek a névváltoztatás hozta a megújulást, a sikert. A névváltoztatás vagy az új név kitalálása adta a valódi értelmet, hogy sokkal nagyobb szintre emelje vállalkozását.

Neked is adott ez a lehetőség!

Szárnyaló brandeket alkotni egy felszabadult érzés. Akkor tudod meg ezt az érzést, ha résztveszel egy ilyen műhelymunkán.
A műhelymunkán keresztül megyünk a vevők érzésein és a Te céged érzésein. A jó név e két iránynak a metszetében keresendő. Nálad is létezik ez.

Néhány példa, akik már élvezik a szárnyaló brandek erejét:

Buborék liget volt – Csillagos Ötös lett
Speciális gyerekfejlesztéssel foglalkoznak

Angolnyelvtanítas.hu volt – Angol utca lett
Az elfoglalt felnőttek angoliskolája, akik bármilyen szintről becsatlakozhatnak, mint egy sétáló utcába.

Liget sziget- A Zöld szépség lett
Kertészeti áruda, ahol a vevők a Zöld szépséget keresik

Gyere el te is brand névadó műhelymunkánkra.
Egyet ígérhetünk-semmi sem lesz már olyan mint azelőtt.

Jelentkezz most, és kezd el a brand építés alapjainak lerakását.
Itt tudsz jelentkezni: info@greenrabbit.hu